Wednesday, August 16, 2017

Vad döljer du för mig? (2016) Titta På Strömmande

ladda ner film Vad döljer du för mig? i topp videoformat. spela film Vad döljer du för mig? i högsta kvalitet. fullständig strömning Vad döljer du för mig? i hög kvalitet. spela strömmande Vad döljer du för mig? i högupplöst format. online streaming Vad döljer du för mig? i högkvalitativ video.


du kan se nu en fullständig beskrivning av Vad döljer du för mig? nedan:
  • Originaltitel : Perfetti sconosciuti
  • Film titel i ditt land : Vad döljer du för mig?
  • År av film : 2016
  • Genrer av film : Komedi, Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2016-02-11
  • Företag av film : Lotus Production,
  • Länder film : Italy,
  • Språk film : Italiano,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.8
  • Youtube ID för filmen : -lOUnBsjGuY
  • Översättning av film : EN,EL,IT,RU,ZH,ES,FR,UK,NL,PL,SR,PT,ZH,TR,HU,HE,DE,CS,BG,SV,RO,DA,
  • Aktörer som film :Valerio Mastandrea (Lele), Edoardo Leo (Cosimo), Marco Giallini (Rocco), Alba Rohrwacher (Bianca), Anna Foglietta (Carlotta), Benedetta Porcaroli (Sofia), Giuseppe Battiston (Peppe), Tommaso Tatafiore (Bruno), Noemi Pagotto (Rosa), Kasia Smutniak (Eva), Elisabetta De Palo (Nonna)

4901306

Vad döljer du för mig? är det mest effektiva film utsöndras genom Lotus Production, som har en beskrivning av filmen är "En varm sommarkväll samlas ett antal par och singlar för att avnjuta en god middag tillsammans. De har känt varandra i åratal och borde veta det mesta om varandra. Men gör de verkligen det? Plötsligt får en av dem idén att testa ett socialt experiment. De ska alla lägga upp sina mobiltelefoner på bordet, varefter alla får ta del av samtliga samtal och sms som dyker upp under kvällen! Efter livliga diskussioner går slutligen alla med på att delta i leken, som snart visar sig bli en vådlig rysk roulette med deras egna hemligheter som högsta insats. Det blir en kväll som ingen av dem någonsin kommer att glömma.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och störst starring aktörer.

om jag först lära om den här filmen är jag inte helt säker om jag har passion för idé eller inte. Efter att ha sett det Jag verkar att uttrycka som jag i allmänhet gillar verkligen. Jag rekommenderar starkt den här filmen för dem som njuta av genre Komedi, Drama, . Kanske vill titta på den gratis bara klick en knapp och registrera, kan du möjligen få titta massor senaste filmtitlar utan kostnad.

... titta hela filmen Vad döljer du för mig? i hd-format 1080p ....




Screenplay : Paolo Genovese, Producer : Marco Giannoni, Screenplay : Rolando Ravello, Producer : Marco Belardi, Costume Design : Camilla Giuliani, Original Music Composer : Maurizio Filardo, Director of Photography : Fabrizio Lucci, Director : Paolo Genovese, Screenplay : Filippo Bologna, Editor : Consuelo Catucci, Screenplay : Paolo Costella, Screenplay : Paola Mammini, Production Design : Chiara Balducci
självklart, nu du kan titta på film av Vad döljer du för mig? i sin helhet längd och förvärva den anslutning till detta film Vad döljer du för mig? i HD-video.


Tags:

No comments:

Post a Comment